Farmor och Faster!

Idag har Sprattlarns Farmor och Faster varit på besök.
Jag var ju tvär nervös innan de kom!
Men jag fick en kram och de var så glada och sprudlande. =)
Haren var oxå med.
Det gjorde mig bara mer nervös tyvärr.
Många kort tog de och pratade på.
Det var kul att träffa dem.
Farmorn är ju min gamla lärare från mellanstadiet, en av mina favoriter till och med.
Idag fick jag höra att jag var en av hennes oxå haha.
Kändes bra!
Det är så kul att hon kommit ihåg mig i alla år, alltid stannat och pratat när vi möts och så.
Farmor tyckte iaf mycket om Sprattlarns namn!
Då blev jag glad!
=)

Det kändes mycket bättre när de varit här en stund och jag hoppas jag träffar dem snart igen!
Vi blev nerbjudna till både Frankrike (där farmor bor) och Berlin (där faster bor) hehe.
Vi ska nog lyckas ta oss ner någon gång.
Bara jag har någon med mig som håller mig i handen!
Senare när Sprattlarn blir äldre så kan hon åka ner själv oxå, kul för henne!
Vi kommer iaf hålla kontakt över mail och så nu när det är så långt mellan oss.
Och så hoppas jag att jag och Sprattlarn kanske kan ta oss neråt till våren eller sommaren och hälsa på!

Känns bra att de tyckte så mycket om Sprattlarn!

Kommentarer
Postat av: Madde

På tal om namn, vad heter flickan din? :)

Kram Madde/madeleinenaaw på minbebis

2009-07-17 @ 09:40:07
URL: http://litenfamilj.wordpress.com/
Postat av: Emma

ja vad har hon fått för namn egentligen, du e så hemlig;) /crystal på minbebis

2009-07-18 @ 17:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0