Efterlyses - Hur man kollar upp IP-adresser

Har en fråga.
Är det någon som är haj på att kika upp IP-adresser?
Jag vet att man kan ta reda på vem som ligger bakom.
Vet bara inte om jag orkar överanstränga mig för att ta reda på hur.
Så är det någon som vet hur bara såhär akut?

Det ligger nämligen till som såhär kära läsare att det kommer in någon lite då och då och skriver kommentarer.
Den tidigare nämnda fegisen.
Denna person har fått för sig att jag nyttjar droger då främst Cannabis.
Jag tycker det är intressant och funderar på vad det finns för något man kan anmäla personen för.
Trakasserier möjligtvis?

Jag är rätt säker på vem personen i fråga är, men eftersom person är för feg för att stå framför mig och framföra sina åsikter så är det inte lätt att vara dödssäker.
Dock vet jag att om det är denna personen som jag tror så är det ändå jag som skrattar sist.

Och jag undrar vad det är för fel på en människa som inte för MITT BARNS SKULL anmäler mig om denna misstanke finns!
Då är det denna personen som gör mest fel i mina ögon, som bara står och ser på.
Jag skulle nästan vilja få denna anmälan på mig bara för att kunna trycka upp i denna personens ansikte vilken renlevnadsmänniska jag faktiskt är.
Garanterat mer än personen i fråga iaf..

Antar att personen älskar inläggen om henne och tycker då att om detta är det enda liv hon har så får jag väl roa henne då.
Vem vet, det kan ju vara denna persons enda möjlighet till sanna ord.

Jag hoppas för mitt barns skull att om någon har misstanakar om att mitt barn far illa i min vård att de anmäler mig.
Det är ju faktiskt det enda rätta.
Men jag hoppas oxå att denna person då inte är fegare än att den kan stårför sin tro och därmed ge ut sitt fulla namn.
Så att jag kan anmäla personen tillbaka för förtal.
=)

Å andra sidan, om personen fotsätter vara feg så har ju jag något att skratta gott åt iaf, för det är precis det jag gör åt patetiska människor som är för fega för sitt eget bästa.

Cannabis.. haha ja den var rolig!
Testa Kantareller istället, gott som ända in i norden och utan rus om inte lyckoruset räknas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0