Break a leg

Haren har brutit benet..
Han ska opereras imorgon, tydligen är benet av på två ställen och något titan tjosan ska in.
Inte konstigt att han inte dykt upp idag!

Han skulle ju åkt till Norge idag, men så blev det ju inte riktigt.
Jag antar att han blir kvar i Sverige lite extra, hur länge vet jag dock inte.
Tar tydligen ca 3 månader innan det är läkt.
Inte den bästa tiden på året kanske.

Jag avundas honom inte en sekund.
Jag har (peppar, peppar) aldrig brutit något så jag vet inte hur den smärtan är.
Och vill aldrig få veta heller.
Hoppas han kommer hem snart iaf, för jag vill gärna träffa honom och säga hej.
Löjligt kanske, men ja, vad ska jag säga..
Jag tycker ju om människan lite även om jag inte alls känner för det.
Shit, erkände jag precis det på bloggen!?
Jaja, det får väl stå kvar, ärlighet är ju mitt motto.
Men jag brukar vara duktig på att dölja sådana sanningar för mig själv oxå oftast..
Sådana obekväma sanningar..

Hoppas det går bra imorgon för honom iaf och att han hör av sig när han är hemma igen så jag och Sprattlarn kan kika ner till honom.
Så får kanske Sprattlarns Farfar träffa henne lite oxå.
Skadar ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0