Bebbar överallt!

Idag fick jag trevligt besök av Cissi och Söta Linn!
Cissi var beräknad samma dag som jag och visste oxå i förväg att det var en liten flicka i magen.
Det var mycket trevligt att träffas!
Tanken är att vi ska försöka ordna fika för oss som träffades under graviditeten på föräldrautbildningen.
Det hade varit så trevligt!
Träffade ju andra Cissi, som oxå var med då, för någon vecka sedan och förlossningsprat var ju oundvikligt.
Oj vad man kan prata om förlossnignen.. I evigheter!
Jag tror det är någon sorts bearbetning av en händelse som ändå är såpass traumatisk även om det kommer någon helt underbar i slutet av det.
Traumatiskt är det ändå, och traumatiska händelser måste bearbetas.
Det görs i gruppterapi på föräldraträffarna gissar jag haha.

Sedan gick jag bort till min mors gård där Syster och Jeanette hade slängt upp Poolen till Vince och Max, så de plaskade runt för glatta livet.
Helsöta är de ju!
Ska se om jag inte kan rota fram någon bild kanske.. Minns inte om jag tog någon...
Blev en promenad upp till Konsum med Jeanette oxå.
Jag tycker om att gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0