Äntligen mat!

Äntligen kan jag äta mat.
Lillan har inte varit så gnällig egentligen..
Iaf inte sålänge man har suttit med henne i famnen.
Ibland dög inte det heller utan då fick man stå och gå..
Men relativt lugn har hon varit.
Inga gallskrik.
Skönt.

Nu tror jag att hon sussar äntligen.

Syster kom en sväng och höll hene så jag kunde slänga i mig en macka så jag stog mig tills nu.
Jag lagade maten och syster åt när jag tog lillan igen, nu äter jag.
Tack o lov för mackan jag åt.
Tack syster för att hon höll Lillan.
Sprattlarn fick nya nappar av sin moster oxå, super fina!
Tydligen hade honköpt sovpåse oxå, men hade den inte med nu.
Syster hittar alltid så fina saker.

Nehe, nu ska jag kika in på forumet och se om jag kan hålla mig bara liite uppdaterad!
Och alla bloggar jag följer oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0