Wiiiiiiiiii!!!

Idag var syster på könsultraljudet.
Jag vågade aldrig hoppas riktigt.
Men det var en liten Flicka inne i systers mage!!!
Jag är såå glad!
Ni anar inte!
Så håller jag min lilla tumme för att de inte ska ha sett fel.
Dock är det väldigt ovanligt att de ser fel när man gått så många veckor att ett könsultraljud görs.
Det är ju därför man väntar med att göra ett.

Stort GRATTIS till min älskade Syster och hennes Dibben till Dottern!
Det är verkligen flick tider nu.
Bara Sara som får pojke ;P

Överlycklig är jag just nu för min systers skull!
Kramar till alla rara människor där ute!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag sa ju det!!!!!! Gratta henne från mig. Kram

2009-12-10 @ 23:50:23
URL: http://milinov.blogg,se
Postat av: becka

Åh vad kul! Gratulera henne från mig och grattis till lilla storebror:-)

2009-12-11 @ 11:28:28
URL: http://www.bollenarrund-becka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0