Viktuppgång

Ja, Sprattlarn hade gått upp bra i vikt och allt var frid och fröjd.
Vi åt Pizza jag och Mamma och sedan åkte vi förbi min mormor.
Det är inte så ofta det blir av att jag träffar mina morföräldrar.
Men det blir iaf av!
Det är inte så att det hinner gå flera månader mellan besöken heller.
Men ja, någon månad kanske två..
Det är illa.
Man vet ju aldrig hur länge man har dem kvar.
Men min mormor är dement och har parkinsons så hon minns nog inte när hon såg mig senast, även om hon har ljusare dagar oxå.
Morfar är bäst, men man har inte så mycket att säga varandra tyvärr.
Ja, idag har jag knapt varit hemma.
Men nu är jag hemma igen.
Vi är hemma igen.
Sprattlarn däckade i bilen på vägen och jag hade gärna följt exempel, men det blir det inte.
Bättre om jag kommer i säng i tid ikväll istället.
Så får man bara hoppas att man får sova inatt.

Imorgon ska vi på Kalas för Danio och sedan ska vi till Camilla på pepparkaksbak.
Fast jag ska inte baka, jag hade bara tänkt sitta med och ha trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0