Roligt

Roligt föresten som jag glömde skriva.
Haren svarade på ett sms.
Tre dagar efter att jag hade skickat det.
Då undrar jag;
Svarar man verkligen på ett sms som man har ignorerat i tre dygn?
Jag hade inte gjort det..
Jag har nog heller aldrig varit med om att det tagit tre dygn innan jag fått ett svar via sms.
Men jag tror, tyvärr, att han var tvungen att träffa sin syster och få lite stöd för att kunna svara.
Han påstod att han inte var arg på mig, utan att det var jag som var sur på honom.
Ja, jag är sur, men jag undrar verkligen varför han blockerat mig på msn och skällt på mig om han inte alls vart arg..
Han undrade oxå vad det var han hade ljugit om.
Snacka om att minnet inte existerar på den pojken ibland.
Jag frågade honom om han trodde att en ny lögn skulle få de gamla att försvinna och rabblade upp ett par av lögnerna han dragit.
Det fick jag inget svar på annat än att "det är svårt att vara ärlig mot dig".
Jaha.
Hur tusan kan det vara svårt att vara ärlig?
Speciellt när det blir ännu värre helvete när det ljugs för mig.
Speciellt om skitsaker!
För om det ljugs om skitsaker så är inte steget stort att ljuga om riktigt viktiga saker heller.
Jaja, tre dygn.
Visst är det lite roligt ändå.
=)
Det tycker jag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0