Pepparkaksbak!

Ja, idag vart jag först till Danio som fyllde år för ett par dagar sedan.
Trevligt som vanligt att vara hos dem.

Efter att jag vart där så bar det av till Camilla på pepparkaksbak.
Jag bakade inte, jag bara åt haha.
Men det var massa andra som bakade så pepparkakor blev det massa ändå.
Trevligt var det och jag stannade längre än de andra.
Drack hela två cider, det ni!
Haha, så bilen jag tog dit fick stå kvar och jag lånade en vagn av Camilla (hon har så många ändå ;) ) så traskade jag hem.
Jag har verkligen haft super trevligt.
Dessutom fick jag träffa Carro, Camillas syster, för första gången på jättelänge.
Hon, hennes kille och deras söta lilla son Isak.
Lite pojke på tre månader.
Åh, nostalgi..
För tidigt att känna det kanske, men jo, så blir det varje gång jag ser en liiiten en i verkligheten eller på kort.
Söta killen var han iaf.
Det var verkligen mycket trevligt idag.
Tyvärr glömde jag kameran i min vagn, så den kom ju inte med.
Måste säga tack till Camilla för den mycket trevliga eftermiddagen och kvällen.
Ja jisses, det blev många timmar detta haha.
Åkte vid tre tiden och kom hem nu.
Så nu blir det faktiskt sängen.
Sprattlarn sussar och jag känner mig rätt seg.
Två cider skapade tydligen trötthet hos mig hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0