Passade på

Passade på att handla inne på Torp när vi nu ändå hade vägen förbi där.
Jag hittade en fin kofta till mig.
Sprattlarn älskade den och ville gärna ha den i sin mun att gnaga på innan den ens var betald haha.
Hittade även ett par mjuka, fina, gröna byxor till Sprattlarn.
Rackarns, attans.. Allt jag köper till henne nu är i storlek 74.
För jag har sådana löjliga mängder kläder till henne så jag hinner inte använda allt ens.
Så jag får handla större storlekar och hoppas att jag inte har för mycket i de storlekarna oxå.
Hittade även ett par fina kalasbyxor till henne.
Rosa med rutor på.
Nöjda jag.

En sväng in på panduro kunde jag ju inte låta bli.
Så där fick jag äntligen inhandlat clear embossing pulver.
Äntligen verkligen!
Så nu ska det embossas.
Tyvärr har jag ingen embossingfön..
Men det får duga med plattan eller brödrosten sålänge tills jag har råd att slänga pengar på en fön.
Lite enfärgat cardstock fick det bli oxå.
Nöjd är jag.

Kommentarer
Postat av: unique

Vilken storlek känner du att du använt längst?

2009-12-29 @ 21:55:35
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: unique

Misstänkte nästan att det var så. Ska bli så kul att få handla massa smått =)

2009-12-30 @ 07:08:42
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0