Ny Design

Ja, jag är nu sugen på en ny design.
Så jag hojtade till Söta Anna om att detta sug satt in.
Tydligen är hon snabbast på jorden och har nu gjort klart en redan.
Det var igår jag hojtade och nu är det färdigt.
Jag är så spänd.
Jag ger henne nämligen näst intill fria händer att pyssla, så jag är mycket nyfiken nu.
Funderar dock på hur ho gjort med kort..
För jag skickade inte med några med en gång, utan tänkte att jag skulle ta det som idag eller så haha.
Men vi får se.
Ska bli kul att se när den kommer upp hur den ser ut!
Wiiii!

Tack sötaste Anna!!


Kommentarer
Postat av: Kia

Tack för gratulationerna!

Nu är hon äntligen här min lilla Minna.



Visst la du upp program för babymassage som ska vara bra för krånglande små magar tidigare i bloggen?

Minna har så mycket ont i magen och jag tänkte att jag skulle testa att ge henne massage för att se om det kan hjälpa.

2009-12-06 @ 19:51:37
URL: http://kiaskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0