Mera bak

Matte Mathiiias kom över ikväll och bakade lussebullar med mig igen.
Så har vi kikat på tv och bara varit.
Det vart nice.

Jag börjar få huvudvärk dock.
Det är mindre nice.
Men jag har upptäckt det att om jag gråtit så kommer ofta huvudvärken som ett brev på posten efteråt, det kan ta några timmar, men den kommer det är det ingen tvekan om.

Sprattlarn har sovit oroligt hela kvällen och var uppe tills klockan var iaf 22.00 sedan somnade hon nog och sovit oroligt sedan dess.
Jag tänkte försöka komma mig i säng nu.
Är trött och om jag känner Sprattlarn rätt så kommer hon vara vaken och pigg klockan 07 imorgon.
Jag fattar verkligen inte hur hon orkar..
Någon annan som vet hur och kan förklara?

Natti!
..Och God Jul till er som fortfarande har en möjlighet till just det!


Kommentarer
Postat av: Cristin

Jag fattar inte heller att såna små orkar vara vakna så.... Patric har följt den här ordningen också, han sov kanon fram till ca 4 månader sen började det roliga... det är verkligen jobbigt så jag förstår dig! Han vaknade även om nätterna ca 100 ggr, men somnade om så länge han fick obegränsat med amning, ammar du fortfarande?

2009-12-24 @ 06:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0