Matte

Matte har haft gott om tid för mig känns det som hehe.
Han är här ikväll igen.
På Självaste Julafton.
Det tycker jag är trevligt.
Att ta sig tid för mig på Julafton.
Vi har ätit Lussebullar och tittat på Disney's "Bolt".
Den var rätt bra faktiskt.
Det hade jag inte trott.
Jag har nära nog vägrat se den innan för att den verkat dålig.
Men jag gillade den ändå.

Julen firades hos min mor.
Jag var inte sugen alls.
Men maten var god och det vart helt ok ändå.
Inte massa bråk som jag hade väntat mig (vilket det brukar vara).
Jag fick ett USB minne av min syster på 8 GB.
Perfekt att lägga in alla bilder jag är rädd att förlora ifall datorn skulle krascha.
Tusen tack syster!

Nej, nu ska jag återgå till att umgås med Matte Mathiiias.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0