Måste

Måste baka fler lussebullar.
Åt ju upp alla (resten) igår när Matte Mathiiias kom och tittade på film med mig hehe.
Men gott var det.
=)

Hade en trevlig filmkväl med Matte Mathiiias.
Vi såg den nyaste Harry Potter.
Den var bra, det var den.
Men när man har läst böckerna så kan man inte hjälpa att sakna massor..

För er som inte har läst Harry Potter böckerna så råder jag er att genast göra det.
Svenska eller engelska spelar ingen roll.
Båda funkar.
Jag läste lite varierat.
Sjukt bra och.. Ja, läs dem bara!
Att författaren sedan heter Joanne hon med gör ju inte saken sämre ;P
Klart man måste gilla henne då haha!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag vet, känner likadant! Tvingade mig själv att se den.



Hur mår ni annars? Nu är jag kanske lite fräck och framfusig, men det vore superkul om du började blogga på minbebis! Nu har vi uppdaterat designen och bloggarna blir supersnygga! Du kan ju ha denna färg och så i en blogg på Minbebis också :)



Kram // Stina

2009-12-07 @ 19:32:29
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0