Lussebullar

Idag har jag bakat Lussebullar.
Det har tagit sin lilla tid då jag fått varva mellan bebis som velat sova men gråtit och deg som var färdigjäst för länge sedan.
Sedan gav jag upp och tänkte att"jaja, vad spelar det för roll om degen jäser för länge, Lilla råttan vill gosa sig till sömns"
Så ja, jag lkade mig i soffan med henne och lät henne snutta, sedan när hon somnat så fick jag återgå till lussebullebakandet.
Jag är nöjd ändå!
=)
För smaken var det inget fel på trots lång jäsning.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ah, det där känner jag igen:) hade samma dilemma när jag bakade lussebullar;)

2009-12-03 @ 20:00:20
URL: http://bebismage.bloggagratis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0