Lilla Julafton...

Jag har ingen julkänsla alls..
Det enda jag kämmer är att mitt hem är i behov av städning..
Vagnen drar in sjukt mycket grus och saltet ska jag inte säga något om..
Vill ta en promenad i det fina vädret, men vet inte om jag vill göra det ensam.
Hade velat upp till Konsum, men de har väl stängt antagligen.
Iaf innan jag är klar här hemma.

Natta ringde mig imorse.
Hon är redan öppen 4 cm, så vi får väl se om hennes lilla bebis vill stanna till efter nyår.
Det är väl inte så troligt dock.
Inga värkar har hon heler så, men det är tydligen jobbigt nu, stackaren.
Själv tyckte jag ju bara att det var jobbigt sista veckan.
Iaf på det sättet.

Gog jul till er alla, hoppas ni har mer julkänsla än jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0