Kattkräk!!!

Min Link är ute.
Så finns det en stor, svart, långhårig katt som egentligen inte hör hemma här på gården som är här alltid.
Varför han är här vet jag inte.
Men mina puckon till grannar (vissa) matar ju allt som rör sig så det är väl inte så konstigt.
Hur som så slåss dessa två.
Jag har aldrig sett katter slåss så.
Det verkar vara på liv och död, ändå lever de båda två ännu.
Link har minimalt med päls kvar på sidorna som ett resultat av dessa slagsmål.
Jag är så trött på dem.
Jag vet inte vem av dem som startar slagsmålen eller varför.
Men jag verkligen avskyr den svarta katten för att han inte kan ha vett på att gå HEM!
För jag VET att han har ett och att det inte är här på gården.
Varför måste han vara här när allt de gör är att slåss konstant.

Link vägrar dessutom komma in nn.
Jag vart ute och "störde" i deras slagsmål, men gud vet hur länge det varar och om jag alls får in min nästan pälslösa katt från det äckliga vädret..
Känner inte för att lämna honom ute, men jag är sjukt trött och måste hoppa i säng.
Kattkräk är vad de är båda två när de håller på såhär!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för svaret ang Elis bajsproblem! Det blir att köpa hem katrinplommonpuré! Nu har det vart bra några dagar med lillemans mage (peppar peppar..) och han bajsade utan gråt i förrgår. Det var lukten som avslöjade han ;) Hoppas allt är bra med dig och Sprattlarn! KRAM!

2009-12-05 @ 10:43:23
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0