Julmarknad

Idag var det julmarknad här i lilla Lysekil.
För första gången på länge så var det kallt och frost istället för regn och tråk på julmarknaden.
Det skapade en liten gnutta julkänsla hos mig.
Jag behöver all julkänsla jag kan få.
Har ju nära nog glömt bort hur den känns.

Fick handlat mer pappersförvarning till mig.
Det behövdes kan jag säga.
Den jag har sen innan är överfull nu hehe.
Sedan hittade jag lite trevlig spets oxå.
Och sådana man har på ljusen i ljusstakar (har glömt vad de heter) i spets oxå, som jag tänkte försöka mig på att göra blommor av.
Det kan bli superfint om jag lyckas!
=)
Mamma var med mig ner och hon tog ett gäng lotter, mest för skojskull.
Vann dock inget, men det gjorde inte så mycket.

Tack mamma för att du gick med mig.
Det var mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0