Jodå

Jodå.
De kom upp.
Så jag måste varna er, titta inte på Transformers 2, vi stängde av den..
Hör och häpna, tre killar stängde av en actionrulle!
Det är inte varje dag!
De stannade inte så länge men de kom iaf.
Så Sprattlarn fick träffa sin pappa innan jul.
Det var ju bra.
Undrar bara när han ska få tummen ur och sätta sig ner och prata med mig..?
Är jag så skrämmande?
Så läskig att man drar sig för att prata på riktigt med mig?
Prata om sånt som är viktigt..
Jag tycker det vore bra om vi pratade ordentligt någon gång..


Kommentarer
Postat av: Gubbfan

Klart att du är skrämmande!

En tjej som tänker själv, en tjej som ställer krav på sina medmänniskor.

En tjej som inte är som de andra på de vanliga actionrullarna, utan faktiskt är en riktig människa.

Småttingarna, med Pascal i spetsen, är skärrade. De kanske måste växa upp och lämna lekskolan?

Tanken att man skall ta ansvar för vad man gör skrämmer.

Det finns kanske ingen lekisfröken som fixar allt åt dom längre.

Sådant är tydligen svårt.



Men i alla fall vill jag önska dig och lilla Tiili en riktigt God Jul!

2009-12-22 @ 10:20:22
URL: http://gubbfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0