Jaha..

Bvc sköterskan ringde mig på eftermiddagen.
Tydligen får man inte komma till en dietist innan man gjort dessa undersökningar.
Dock hade de tydligen inte kunnat svara henne heller på vad för undersökningar de ska göra.
Detta får mig att undra om de ens själva vet vad tusan de håller på med.
Om de visste det så borde de ju kunna svara när man frågar ju..?
Jag gillar inte detta.
Men så kommer jag oxå säga nej om det är något som jag inte känner mig bekväm med.
Jag kommer ha med mig stöd tack o lov.
Jag gillar inte detta.
De borde kunna svara på vad för undersökningar det är de ska göra.


Kommentarer
Postat av: Gubbfan

Det är klart att de måste veta varför de skall göra en undersökning och vad de skall kolla.

Kan de inte förklara det är det något lurt.

F.ö. fattar jag inte varför det skall blandas in en dietist.

Är det ditt barn eller är det BVC som "äger" barnet?

Av de foton som du har publicerat att dömma så verkar inte Tiili vara något fel på. OK hon är inte äckligt fet, men Tiilis mamma är ju smal.



Så vill jag önska dig och tösen ett gott slut på det gamla året och Ett Gott Nytt År

2009-12-28 @ 23:07:37
URL: http://gubbfan.bloggagratis.se
Postat av: kia

Jag håller helt med gubbfan.. Vad tusan sysslar de med egentligen? Hon ser ju ut att må hur gott som helst! Gott nytt år önskar vi i borlänge!

2009-12-29 @ 01:48:57
URL: http://Kiaskapar.blogspot.com
Postat av: emma

men snälla söta ni,,, varför så misstänksamma? Var istället tacksam över att de vill kolla upp att det inte är nått som är fel.För de (läkarna) kan ju mkt väl efter massa tester o undersökningar komma fram till att allt är bra med den lilla,,, Är så fallet, ja då är det ju bara att gå vidare frammåt o läggadet bakom sig. Men tänk OM det finns nån anledning till att hon inte växer enligt kurvan då kan det ju även finnas nått man kan göra åt det.

Att man ser ut att må bra är inte lika med att allt är ok, bra, toppen, utan fel osv...

var lite mer tacksam istället....

2009-12-29 @ 17:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0