Hoppsan

Idag vaknade jag av att telefonen ringde.
Det var familjeförskolan som saknade mig.
Hoppsan, det hade försvunnit ur mitt huvud.
På med kläder, ge Sprattlarn mat, på med kläder på henne och i vagnen.
Frukost och senare marängsviss.
Ja det var ju mumma haha.
Tur att de ringde.
Vill ju inte missa våra Onsdagar där!

Efter detta gick jag till Tessan några timmar och satt och tjatade bort tiden.
Svor lite över Haren, (Helt befogat) orsak kommer kanske upp på bloggen vid senare tillfälle.
Sedan kom jag hem och då var klpckan såpass mycket att det var att mata Sprattlarn mer och sedan försöka söva henne.
Fick i henne alla 120 ml välling, plus en halv burk biff stroganof plus lite katrinplommon till efterrätt.
Katrinplommonen behövs, Sprattlarn blir hård i magen utan den.
Sedan har hon sovit bra fram tills nu då hon blev orolig, så hon fick komma upp och ligga på mig här i datastolen och sova.
Mysigare än så här blir det inte, men så särskillt bekvämt är det inte hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0