Handlat

Idag kom jag mig ner på stan och fick handlat mat och mediciner.
Eller.. Mediciner och mediciner, Ipren till mig och Alvedon till lillan bara för att det är bra att ha hemma.
Mat har jag iaf handlat en hel del.
Så nu är det mer eller mindre bara kompleterande som behöver köpas denna månaden.
Blöjor ska inhandlas, det är det jag har kvar.
Ska fjäska med min mor imorgon och se om jag kan få låna bilen att åka till Ica i Brastad och handla det.
Det är billigare även om man räknar in bensin priset.
Dock handlas det barnmat här hemma på Ica, de har billigast barnmat i Sverige och de säger ju "många bäckar små".
=)
Men nu vill jag att det ska bli den 27 så att alla mina pengar kommit in och alla räkningar kan betalas.
Det känns bra när det är gjort och jag inte behöver tänka på det mer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0