Handla, handla.

Idag åkte jag och Tessan in till Torp och handlade.
Det var meningen att jag bara skulle handla till mig, men det blev två saker som inte var till mig på det viset.
Det ena var en glasburk att ha Sprattlarns välling i och det andra var två lågenergilampor.
Men det skadar ju inte att ha det med säg.
Till mig fick jag köpt lite papper, två tejprullar och lim.
Lite papper är en underdrift.
Jag och Tessan köpte en hel Stack faktiskt som vi tänkte dela på eftersom det fanns tre av varje papper.
Tre behöver man ju inte samma, så vi delar på dem helt enkelt.
De var ju inte dubbelsidiga heller.
Sedan köpte jag några lösa papper oxå.
Dessutom sprang jag på ett par flanell pjamasbyxor.
Alla som känner mig vet att jag har lite av en fetisch (stavning?) för just flanell pjamasbyxor.
Så nu är jag lycklig.
Det är, tro det eller ej, svårt att hitta just flanell pjamasbyxor!
Så jag är super nöjd nu.
Detta är vad som inhandlades idag.
Ja, det var ju kanske inte så mycket till bara mig, men det var något iaf.
Dessutom plockade jag hem lite QK på tradera ikväll.
Hämtade även hem Sprattlarns 6 månaders paket från Libero.
Toppen kul.
Har inte hunnit titta i den ännu dock.
Så det blir det av att göra nu strax!

Jag hade verkligen jätte super trevligt med Tessan.
Hon är rolig att umgås med.
Att åka bil med henne är toppen.
Då behövs det ingen musik, för det är inte tyst tillräckligt länge för att den ska höras ändå.
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0