Glömt

Jag har ju glömt att skriva här på bloggen om vad som hänt.
På Julafton (tror jag iaf) så fick Natta och Christian sin lilla pojke!
3110 gr och 47 cm lång.
Tyvärr har mina sms inte gått fram och de svarar inte när jag ringer för att säga Grattis!
Jag hade velat få sagt grattis åtminstonde och höra så att allt gick bra och att det inte var några konstigheter.
Men de har väl folk som tjatar hela dagarna antar jag.
Så jag får vänta tålmodigt på att få tag i dem hehe.
Skriver Grattis här på bloggen till dem och hoppas att de kikar in när de inte har så mycket för sig och får se det.
Så de inte tror att jag ignorerat deras sms.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj, redan. Jag trodde inte att de skule ha förren om ett par månader eller så. Hälsa och gratta från mig med.

2009-12-29 @ 21:34:14
URL: http://milinov.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0