Fy...

Jag fick ringa syster.
Sprattlarn skriker lika mycket hos henne som på golvet, men då slipper jag iaf ha ångest över att hon är "ensam".
Då får hon iaf närheten.
Så jag fick städat up det värsta.
Dock glömde jag slänga de fyra soppåsarna som jag lade utanför dörren.
Att tvätta, ja.. Jag får tvätta imorgon.
På julafton.
Har inget annat val.
Jag måste tvätta.
Jag är fruktansvärt besviken och arg på de som sköter dessa fastigheterna.
I över två månader har nu torktumlarna varit sönder i tvättstugan.
Det står på den ena att reservdelar bestäldes den 3:e December.
Jag är sjukt arg.
Jag kan inte tvätta mitt täcke utan en tumlare att torka det i.

Tusen tack för hjälpen syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0