Frost!

Det var frost överallt när jag vaknade imorse.
Det var vitt.
Det gav lite vinter och julkänsla.
Så jag drog med mig Sara och Liam ner på stan med mig.
Gick lite i affärer och kikade mest.
Fick handlat på Ica oxå.
En ny kökssax blev det då min försvunnit spårlöst.
Hur kan en sax försvinna spårlöst!?
Saffran fick jag handlat hem oxå.
Tänkte jag skulle få bakat lussebullar någon dag.
Det är ju gott!
Fick även äntligen handlat hem frimärke så jag kan skicka in mina insamlade libero märken.
Nu finns de ju inte mer, så lika bra att skicka in de jag har.
Koderna fdrån de nya paketen lägger man ju bara in från datorn själv ju.

Härligt med frost ute.
Jätte kallt, men mysigt ändå.
Lite snö som hade fått ligga hade ju inte skadat heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0