Fika med Haren och Kenny

Idag blev det fika.
Kenny ringde och ville fika, så jag "lurade" med Haren på detta.
Han tycker bra om min kusin och jag tänkte att det är stor chans att han vill följa med och då får Sprattlarn lite tid med sin Hare på köpet.
Så jodå.
Fika blev det.

Haren ville mata Sprattlarn och det fick han ju såklart.
Han lyckades även få Sprattlarn att hålla flaskan själv ett par korta stunder.
MEst för att det var skoj.
Ensam kommer hon inte att få ligga med sin flaska förens hon är äldre.
Vi försökte hinna få det på kort.
Men tyvärr hann vi inte det.
Precis när kortet togs så tog hon ner armarna.
Det närmsta ett bra kort på det hela blev detta.


Precis släppt ner armarna efter att ha hållt upp flaskan jätte bra!

Ska även bjuda på ett kort från när Sprattlarns Farmor var här och hälsade på.


Sprattlarn fick en jätte poppis leksak av Farmor dessutom.
Den är omtyckt kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0