Fick inte veta..

Idag skulle min syster varit och gjort köns ultraljud.
Men hennes gubbe blev sjuk, så de fick skjuta på det tills på Torsdag.
Surt sa jag.
Jag är ju så sjukt nyfiken ju!!
Dessutom irriterade det mig en liten aning.
Han har inte varit med på ett enda besök på mvc och inte ett enda ultraljud innan.
Men detta ska han absolut med på vilket gjorde att hon måste vänta ännu ett par dagar bara för att han blev sjuk.
Hade det varit jag så hade jag struntat i honom och gjort det själv.
Gör man allt annat själv så kan man göra det själv oxå.
Då behöver han inte bry sig då heller.
Fast iofs så är han nog den som bekymmrar sig minst om vad för kön det faktiskt är på bebisen.
Syster tycker självklart inte att det är det viktigaste utan ett friskt barn är önskan.
Men hon har altid drömt om en liten flicka.
Så jag håller tummarna för att hon denna gången får sin flicka.
Även om en pojke är lika välkommen så hade det varit roligt om hon hade fått en dotter just eftersom hon alltid önskat sig en.
Hon har ju oturen att må rent ut sagt SKIT under sina graviditeter dessutom, så hon undviker nog gärna att bli gravid fler ggr.
Jaja.
Vad som än kommer så är bebisen mer än välkommen!
Men nu är jaf nyfiken på vad som gömmer sig därinne!
Vill veta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0