Fastnade...

Tessan kom över med sina scrap saker idag.
Tyvärr hann jag inte göra så mycket för Sprattlarn var övertrött och vägrade somna om.
Tror det är fler tänder på gång dessutom.
Trevligt var det iaf så jag är väldigt glad att Tessan kom.
Jag hann börja med en Lo med mina nya papper såklart.
Fastnade ju så klart med denna efter att Tessan gått och Sprattlarn somnat.
Jag har suttit börd över papper med pennan i hand och målat kinesiska tecken.
Det var några år sedan jag läste kinesiska nu och skrev tecken, men är ändå rätt nöjd.
Dock skulle väl en kines gråta blod över min handstil haha.
Färdig är inte min Lo ännu, men jag är nöjd med resulttet än så länge.
Nu har jag dock kommit til den punkt att jag är livrädd att jag ska förstöra allt om jag jobbar vidare på den.
Detta kommer få funderas på.
Tror jag behöver smakråd dessutom..
Det var ett tag sedan jag satt sist, det är synd.
Men fördelen med att inte sitta så ofta är att det inte hinner bli nästan morgon (som nu) innan man kommer i säng.
Så nu säger jag natti, natti och kryper ner brevid min älskade.
Hoppas ni andra sover gott redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0