Fan vad dum jag är!

Fan vad dum jag är som trodde att jag, mamma och min syster skulle överleva att vara under samma tak i mer än fem minuter.
Det är som bäddat för storbråk.
Varför?
Ja, om jag hade kunnat svara på det så hade det kanske gått att lösa..
Just nu skulle jag bara villja sätta mig på första bästa buss hem..
Skita i det här.
Jag som ändå hade sett fram emot att åka hit till min syster i helgen.
Nu känns det bara som ett enda stort misstag.
Jag borde vetat bättre och sagt att "jag stannar hemma istället" när jag fick veta att min mamma skulle med.
Fy fan vad dum jag är...
Jag vill bara bort...

Kommentarer
Postat av: Anna Å

Nä fy f-n va jobbigt!!! Det ska inte behöva vara på det viset, blir så ledsen när jag läser det du skriver :(

Hoppas att det löser sig det bättre snart annars gör du rätt i att åka hem, även om jag förstår att det inte är så enkelt med lill-flisan och alla hennes saker.

Kram till dig!

2009-12-19 @ 17:07:33
Postat av: Lina

oh vad jobbigt. Hatar verkligen när det blir sådär. Hemma hos min föräldrar brukar det också vara livat men det beror nog främst på att jag har en hormonstin lillasyster som bor kvar :P Hoppas det lugnar ner sig!



-

Ja jag är verkligen en som har massa bollar i luften. Men i vanliga fall så trivs jag faktiskt så och många gånger så grundar det sig på att mitt tålamod inte är det bästa så jag börjar på en massa saker eftersom jag lessnar på andra :P Men nu har det varit en tuff vecka och nu är det inte så många dagar kvar, ikväll är jag ledig och det ska mysas till tusen! Men jag lovar både dig och mig själv att det kommer bli lugnt sen ett tag framöver. Efter lugnet kommer stormen fast här blir det tvärtom :P



Hoppas din helg blir bra och att syrran och mamma din kan lugna sig och sluta bråka. Många kramar från oss och tack snälla för omtanken och dina fina ord! :)

2009-12-19 @ 17:18:56
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0