Detta var synen som mötte mig

När jag öppnade ögonen i morse var detta synen som mötte mig.
Snö i massor!


Det har snöat i säkert ett dygn nu.
Dock har det varit plusgrader samtidigt, så det har smält undertiden.
Det har ju ändå lyckats bli en del snö och jag hoppas det fryser på litegrann så att snön får ligga.
Jag är inget fan av slask.

Om ni undrar över nätet ni ser på bilden så sattes det upp en gång i tiden för att hindra min Peterbald katt att rymma.
Nu är det funktionellt för att Spooky ska hållas kvar inne.
Ut måste de dock få komma så de får sola på balkongen på sommrarna.

Visst är det vackert med all snö!?
Synd att det inte var den synen som mötte mig på Julafton, då hade det vart lite julkänsla.
Istället kom min julkänsla nu..
Lite sent kanske haha.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Oh sa vackert! Jag har inte sett sno pa flera ar! Jag vantade o. vantade o. hoppats pa sno nar jag var hemma forra aret dec o. jan. men det snoade bara nar jag redan satt pa planet pa vag tillbaka till Singapore. :-s Saknar sno, jag blir sa glad nar jag ser sana har bilder!

2009-12-29 @ 06:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0