Det gick ju bra...

Sprattlarn sov i tio minuter..
Fem på mig, fem i sängen..
Och nu gråter hon så fort jag inte står och går med henne.
Jag vill bara gå ochlägga mig och gråta.
Lägga mig får jag ju tydligen inte så jag får nöja mig med att gråta då.
Visst är det intressant att ett ostädat hem är det som får mig att känna mig så ledsen och misslyckad att jag gråter..?
Att lillan gråter så fort jag inte står upp är ju inget nytt, det gick vi igenom i flera veckor när hon var ny som ni kanske minns.
Fast då grät hon konstant oavsett om jag stod, satt eller låg ner.
Då grät jag ett par ggr inom loppet av ett par månader.
Så det är inte för henne jag gråter..
Iaf inte mer för henne än att hon inte tillåter mig att städa..
Det är tragiskt när man gråter över ett ostädat hem.
Det är tragiskt att ett ostädat hem är det som får mig att käna mig misslyckad.

Jag vill inte ha jul..
Kan vi inte strunta i denna skithögtid som ändå bara skapar ångest?
Iaf för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0