Dålig

Eftersom jag är så sjukt dålig på att uppdatera med kort så ska jag trösta er med att jag tar kort, det är bara det att min jobbiga kamera kräver ett extra program som jag sedan måste föra över mina bilder från till datorn vilket gör att jag är så långsam med att faktsikt ta mig för att föra in dem på datorn alls.
Här får ni så en "tröstbild" sålänge på en nybadad och leende Sprattlare.
Så lovar jag att i de närmsta dagarna förea in bilderna på datorn.
Då ska ni få se godis jag gjorde häromdagen och en bild på Sara med mage som Therese beställde och självklart mer bilder på Sprattlarn.
Kanske jag till och med lägger upp ett klipp på lillan när hon skrattar.
Det ni!
Värt att vänta på alltså!


Sprattlarn läser Ellos tidiningen när hon är nybadad och fin!

Love!


Kommentarer
Postat av: becka

Sötaste bilden på länge! Hon är underbar.

2009-12-02 @ 10:36:17
URL: http://www.bollenarrund-becka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0