Bvc igen

Vi ska till bvc idag igen.
Håller en tumme för viktökning nu med.
Då blir jag nöjd.

Sprattlarn har somnat i mitt knä nu.
Det är inte så konstigt om hon är trött.
Hon har hållt mig vaken hala natten nästan.
Tappade nappen, gnuggade bort nappen och bara allmänt grinig var hon.
Jag var trött.
Jag är trött!
För klockan 07.00 skulle jag upp och till tandläkaren.
Inte mycket sömn för min del inte..
Men när klockan ringde vid 07 så hade jag fått sova en halvtimma, timma kanske.
Förklaringen till detta var en Sprattlare som låg på mage i mitten av sängen och verkade jätte nöjd.
Hur kom hon dit!?
Vad jag vet så rör hon sig bara i cirklar på samma punkt och vänder från mage till rygg och vice versa.
Dock har hon aldrig förflyttat sig på det viset innan iaf.

Ja, ren i munnen är man nu iaf.
Trött oxå.
Håller en tumme inför bvc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0