"Blingbling"

Efter bvc så gick vi till Jeanette en sväng.
Jag fick låna ett par batterier så jag kan ta kort med min kamera.
Det är sjukt irriterande att det inte bara är att ladda kameran!
Fick även med oss en kasse med kläder till Sprattlarn därifrån.
Tackar Jeanette.

HÄr blir då en mycket dålig bild på Sprattlarn med örhängen!
Det är ju inget dagsljus kvar ute och då blir korten väldigt dåliga.
Dessutom har jag inte hunnit fixa de röda ögonen ännu heller.


Kanske lite svårt att se på detta kortet.
Men iaf. Fler kort lär ju komma haha.

Sedan tänkte jag bjuda på lite andra kort som låg på min kamera nu när jag laddade över ändå.


Precis innan matdags.


Precis kommit ur badet.

Och här får hon mysa i sin alldeles egna badrock efter att ha torkats torr.


Kommentarer
Postat av: Kia

Så söt hon är, både med och utan hål i öronen!!

2009-12-17 @ 22:04:08
URL: http://kiaskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0