Bästa bebisen!

Nu har Sprattlarn hål i öronen.
Ni anar inte.
Jag hade ändå väntat mig att hon skulle gråta som vid vaccineringen.
Men hon tystnade supersnabbt.
Hon tjöt till just när varje hål togs, men blev sedan tyst och glad igen.
Stort leende fick tjejen som tagit hålen oxå!
Både före och efter.
Det var helt enkelt mindre gråt och tårar från Sprattlarn vid håltagning än vid vaccinering.
Hon är superbäst min dotter.
Lite synd var det dock, för den lilla rosa pärlan trillade ur det ena örhänget så hon är bara rosa i det ena haha.
Det är lite synd eftersom vi ju ska fotografera henne den 4:e.
Men vi fick med ett nytt örhänge att sätta i när det har läkt!
Det hinner det dock inte göra riktigt så snabbt, så hon får ha ett glittrigt öra när vi går till fotografen haha.
Får väl vända den sidan till hehe.
Vi fick dessutom med rengöring till det hela.
Kalaset var inte dyrt alls.
Det känns ännu bättre alltihopa då hon dessutom är utbildad undersköterska och har gått lärling i många år.
Så hon har koll.
Sessan är superfin.
Hon sover till och med på ena örat och det verkar inte bekymmra henne överhuvudtaget att hon nu har örhängen.
Sätter in bild på henne när jag har batterier till min kamera igen!

Kommentarer
Postat av: Kia

Åh det blir spännande att få se bilder senare på henne.. =D

2009-12-16 @ 20:24:33
URL: http://kiaskapar.blogspot.com
Postat av: Camilla

Du får be fotografen lägga in lite rosa i örhänget om det ser konstigt ut. Det borde han kunna, han bytte huvud mellan två bilder på emilia, och det känns som att det borde vara svårare än att få ett örhänge att se fint ut. Kram

2009-12-16 @ 21:53:50
URL: http://milinov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0