Baka mera!

Igår blev det mer baka av
Matte Mathiiias och jag hade bestämt att vi skulle baka.
Det blev både bullar och cocosbollar.
Gott.
Dock var jag så sjukt trött efter bara tre timmars sömn på natten, så jag däckade när vi tittade på film haha.
Tur han har överseende med det.

Haren kikade in en sväng, men han verkade inte trivas.
Han var jätte stel och sedan åkte han och tränade.
Jag tycker det är konstigt att de båda kan vara så avslappnade i mitt sällskap när de är ensamma med mig men inte när de är här samtidigt.
De är ju ändå bästa kompisar, så de har ju aldrig annars problem med att umgås..
Jag tycker det är underligt.
Men jag och Matte hade iaf mycket trveligt trots min sömn (eller när jag inte sov iaf) hehe.
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0