Bada.

Idag badade jag med Sprattlarn.
Hon verkar tycka det är roligare och roligare nu haha.
Det var väldigt mycket sprattlande och skvättande i badet.
Storaa leenden.
Men det tog en liten stund innan hon fattade vad det var jag visade henne.
Enda nackdelen med att bada med Sprattlarn är att man blir så oljig.
Så jag måste dusch direkt efteråt, vilket såklart bara går om man har någon här som kan ta Sprattlarn medans jag duschar av mig snabbt.
Natta var här och mös med Sprattlarn medans jag tog duschen.
Natta ska flytta till Munkedal.
Vi kommer sakna att ha henne så nära.
Visst det är inte långt, men det är ändå l'ängre än att bara ta vagnen och gå, det krävs liite mer planering.
Men, men, jag hoppas de kommer trivas och vara nöjda i nya lägenheten och nya komunen

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0