Ankas Jul

I brist på annat och för att den kanalen stod på när min middag var färdig så blev det att jag började titta på Anna Ankas Jul.
Jag såg aldrig hemmafruar programmet och har inte sett något med Anka i innan.
Detta var alltså mitt första "möte" med kvinnan om man bortser från att man såklart sett någon bild på henne på löpsedlarna.
Jag trodde faktiskt att folk överdrev.
Men jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat inse hur mycket de egentligen underdrivit denna människa.
Det låter på henne som om hon flyttade ifrån Sverige på 1800-talet, iaf verkar det vara den synen hon har på det svenska samhället.
Dessutom undrar jag hur tusan hon och Herr Anka lyckats få två barn som hon nu påstår sig ha fått.
Eftersom deras sexakt tydligen inte uppgår till mer än max 2 minuter om man ska tro på det hon säger.
Jag tycker synd om kvinnan.
Det är ju inte konstigt då om hon är bitter och klagar på allt vad andra människor heter.
Får man inget sex (vilket två minuter kan likställas med) så blir man en bitter surkärring.
Stackars Anna...
Jag tror att vi i Sverige borde gå ihop om att skaffa henne ett gäng med manliga horor som hon kan ha sex med.
Jag lovar er, ni skulle få se en helt annan Anka.
Ja, jag tycker verkligen synd om denna kvinna.
Mer sex åt Ankan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, bra skrivit. Hon och herr anka har bara ett barn, det andra har hon sen tidigare

2009-12-21 @ 11:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0