Vålande orientaler!

Ja!
Jag har två Orientaler som vrålar här hemma!
Tokar!
Spooky låter alltid litegranna det får man räkna med när det är en sån ras man skaffar, men så har jag Ugly här oxå..
Hon är inte nådig när hon sätter igång!
Tur lillan sussar igenom det mesta när hon sover.
=)
Ugly är en underbar katt, men hon är värre än vanligt nu när hon precis kommit hit och innan hon accepterat Spooky helt. Då kräver hon så himla mycket mer än när de är kompisar och kan gos mer med varandra oxå.

Nej slut på gnäll, de är ju söta och jag tycker om dem, dessutom har jag varit med om värre!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja jag tänkte på det jag med nu, jag har ju dessutom varit i solen idag! så ja jag ska nog dra några glas. Är så ovan att dricka mycket vatten brukar typ aldrig göra det annars. Idag har lillan varit lessen :( vet inte vad det var, men hon fick bada och vart glad iallafall för ett tag.



Tack för vatten tipset! :)

2009-08-06 @ 23:42:55
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Darya

aww! den ena (röd & vit) är ganska lik min katt!

2009-08-06 @ 23:53:06
URL: http://darya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0