Vaken!

Ja jag är vaken, Sprattlarn är vaken...
Vi är vakna och regnet öser ner!
Vi känner väl inte för att ränna runt halva stan då!?
Attans väder.
Det som var såå fint igår.

Fick klart en scrap sida igår oxå innan sängen hehe.
Eller.. Jag tror jag är klar med den iaf, ska kika på lite inspiration innan jag bestämmer om den är klar.

På med sjalen är det som gäler nu, för vi lånar bilen, vi går inte med vagn i deta vädret, speciellt som jag inte fått tummen ur och köpt nya skor ännu så de jag har läcker in!
Måste få tummen ur.
Men när det är torrt så tänker jag inte på det, då är ju mina ingådda skor så skööna och när det väl regnar så vill jag väl inte ner på stan heller!?
Haha, nej på med sjalen och in i bilen med oss!

Idag ska vi hälsa på Karin!
Det ska bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0