Pascal

Pascal trodde att han kanske skulle komma en sväng till innan han åkte ikväll.
Men tyvärr verkar det inte så..
Trist men inte mycket att göra åt.
Han lovade ju inget så är inte besviken heller.
Tycker bara det är synd.

Kvällen igår var verkligen intressant och trevlig.
Cedric och Matte kom och det kändes lite som förra sommaren igen.
Eller iaf tills jag kikade ner på Sprattlarn.
Kul är att den kvällen Sprattlarn skapades så var den trion här på dagen, lika knäppa då som nu.
=)

Killar är verkligen beräknande har jag nu fått veta efter att ha suttit och lyssnat på och pratat med dem haha.
Det trodde jag inte förr..
Men de spelar bra, det måste erkännas.

Cedric ska det erkännas att jag saknat dessutom.
Inte så att jag märkt av det, men när vi satt och pratade igen bara han och jag så kände jag att jag saknat det.
Hoppas han kommer och säger hej ibland.
Kan vara kul för Lillan när hon blir lite äldre.
Han var så söt när han höll henne haha.

Nehe.
Jag kommer iaf att sakna Pascal i några dagar och då och då.
Får se när han kommer hemmåt igen.
Jag hoppas på tidigare än han planerar.
Det är jag inte ensam om heller, jag är inte ens ensam om att inte villja att han åker alls!
Gott att veta!
Men som sagt så är det väl bäst att han åker, annars finns det
en risk att han blir olidlig att vara runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0