Toppen

Denna kvällen har varit toppen på flera sätt..
Inte bara Sprattlarns Pappa kom hit utan även Sprattlarns farbror och en kompis till oss.
Det kändes lite som förr.
Det var..
Det gav mig en bra känsla.
Jag satt och mös för mig själv en hel del utav tiden.
Det vart mysigt.
Jag är så nöjd och glad och tillfreds på flera sätt och hoppas bara att denna känslan sitter i ett tag.
Vet inte riktigt hur jag ska beskriva det jag känner just nu.
Men jag har haft en toppen kväll iaf.
Nu ska jag ta mig till sängen.
Bädda ner mig under täcket och bara fortsätta vara nöjd.


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack jorå det var kul, men har kommit fram till att det är ganska överskattat att dricka, mycket mysigare med myskvällar! Och guuuud vad jag saknade lillan! Kände mig verkligen halv utan henne.



Å va kul att läsa om gårdagskvällen! Alltid underbart med toppen kvällar! :D

2009-08-31 @ 14:33:26
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0