Tänkte inte på det..

Ja.
Han hörde av sig.
Så nu har han bekräftat att han lever.
Vi pratade på en stund på msn.
Han tänkte inte på att höra av sig när han väl var hemma igen påstår han.
Säger att han inte tänkte på att höra av sig när han var i stan...
Då skrev jag att det är just det jag reagerar på.
Det förstod han tydligen...
För som jag skrev till honom, det jag reagerar på är det.
Att han inte tänker på att höra av sig, att han inte tänker på henne..
Det finns ingen mental närvaro tyvärr.
Om det inte finns ens en mental närvaro nu, hur ska det då kunna finnas en fysisk senare..?

Han sa inget om hurevida han kommer hit och säger ej innan han drar till Berlin.
Vet inte när han försvinner dit heller.

Men känner mig iaf mycket lugnare nu när han hört av sig.
Det räcker..
Det ska inte så mycket till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0