Supergoda maten!

Sitter nu äntligen och äter.
Blir ingen bild på det smaskiga då jag helt enkelt inte hinner för att jag är så hungrig hehe.
Intages - Kyckling och pastasallad på mitt vis.

Här har ni den:
1 Färdig grillad kyckling, helt massakerad av mig.
1 pkt bacon, nästan sönderstekt.
Fusilini pasta, massor.
1 gurka.
1 Rödlök
.
1 Santa Lucia mozzarella ost, JA Mozzarella jag skrev inte fel.
Cashewnötter, ett gäng.
Dressingmix.
Vitlöksdressing.

Allt som kan delas i mindre bitar bör delas i mindre bitar utom nötterna.
Dressingarna kan självklat inte delas.
Rör ihop allt utom vitlöksdressingen, den tar varje person så mycket den vill av.
Servera!
Mumma!!
Enligt mig själv helt underbart gott!
Desutom kan man göra massor och ha i kylen för lata dagar!
Eller stressiga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0