Städa städa

Hemma igen, det märks att Sprattlarn inte är van att gå upp tidigt och vara vaken.. Hon stensover nu.
Har gjort det sedan vi kom hem och hela tiden medans vi förflyttat oss.
Hon har bara ätit lite mellan varven och varit vaken på bvc och när vi hälsade på Karin.
Där ser man vad mycket intryck gör på en liten bebis.
Jag har nu dammsugit mitt hem och skakat mattor, bara svabbning av golven kvar.
Jo.. och plocka lite i röran..
Och byta sängkläder..
Ska tvätta imorgon oxå, skönt när det är gjort.
Svabbningen får vänta tills efter jag har ätit åtminstone, för det har jag inte hunnit ännu.
Så nu är jag vråålhungrig.
Eller jag kanske hinner svabba medans jag tinar maten..
Det hade varit bra.
Får se hur länge Sprattlarn sover och hur mycket jag hinner med idag, vill verkligen få gjort en hel del nämligen.. Då får hon hellre vara vaken lite längre ikväll.
Det gör mig inget.
Det kommer bilder senare om jag får tid till det oxå.
Bilder från dagen, så det är ingen sensation, men ändå.
=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det på bvc då?

2009-08-21 @ 21:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0