Vill, vill inte...

Söndag är även den dag Haren säger sig komma.
Det kommer bli sista gången innan han åker till Berlin och sedan Thailand.
Sedan vet jag inte när han kommer igen..
Om det dröjer månader eller år.
Han gissade på månader, men likväl inte förens till våren tidigast vad det verkade.
Återstår att se dock.
Hoppas han får roligt.
Det hoppas jag verkligen.
Och att han inte råkar ta fel på några shemales på fyllan!
;)

Om jag ska vara helt ärlig så vill jag verkligen inte att han åker.
Verkligen inte.
Jag vill att han ska vara här, nära oss.
Men jag vet oxå att eftersom han är en alldeles för rastlös människa så skulle han inte må bra av det och bli fullständigt outhärdling iaf.
Därmed tycker jag att han ska åka.
Därmed vill jag att han ska åka.
Så jag vill både och.

Sitter här med en sovande Sprattlare i mitt knä.
Hon är så lik honom, mer för varje dag.
I början såg man det inte..
Nu är hon en liten kopia av honom.
Min älskade Sprattlare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0