Snabbt snabbt.

Dagarna bara springer förbi just nu känns det som..
Tvättar igen..
Och har handlat lite.
Mer har jag inte hunnit med idag.
Fattar inte vart dagarna tar vägen!

Jisses.. Ska man se en film ikväll kanske..
Går det något bra på tv?
Jag tittar ju knappt på tv så jag missar ju automatiskt när det väl går något bra oxå typiskt nog.

Var hos min morfar och hälsade på igår.
Där var även min söta kusin med sin son, Cristin och Patric.
Kul att träffa dem, det är inte så ofta numer.
Kort på detta kommer när jag tömmer kameran nästa gång.
Det är lite läskigt och häftigt att se Sprattlarn med sin gammelmorfar.
Gammal och ung..
Ja, min morfar fyller 85 år imorgon.
Hoppas han får vara frisk och stanna länge, min morfar är väldigt speciell för mig.
Jag kan inte tänka mig livet utan honom.
Detta trots att jag inte direkt springer ner hans dörr..

Nej, åter till tvätten!

Kommentarer
Postat av: Lina

ja jag undrar också var tiden tar vägen! jag hinner verkligen inte med mycket nuförtiden, allt bara rusar förbi, mestadels är man ju ba å gosar med lillan och då prioriterar man bort annat. :)

2009-08-02 @ 16:52:58
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0