Skratta älskade du!

Älsklingen skrattade för första gången idag!
Ett ljust fint skratt!
Om jag inte hade blivit så glad så jag var tvungen att hojta till Camilla så hade jag säkert kunnat få massa mer skratt min dumma kossa!
Men jodå med Camilla som vittne, hon hörde det med, Sprattlarn skrattar!
Hoppas hon är lätt i framtiden att locka fram skratt ur.
Det finns ju inget härligare än glada och lyckliga barn!
Sprattlarn är underbar!
Stensover på mig nu, trött efter besöket verkar det som hehe.

Skratta älskade Sprattlarn.
Skratta och var lycklig!
Du är mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad roligt!

Ah det är så härligt det där skrattet!

Hoppas du kan locka ut något när du filmar :)

2009-08-03 @ 19:58:38
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Lina

åh så underbart :) vi börjar få de där underbara leenden nu iallafall man blir helt varm i kroppen :) hon har lett förut också men nu så ser man att hon ler åt personer och sånt. Längtar som tusan efter skratten och jag håller med dig det måste ju lätt vara bland det underbaraste ljud man kan höra!



Ja skönt att det inte verkade vara nåt långvarigt magknip vart helt slut när hon grät i 5 h har aldrig varit med om nå liknande har ju blivit så bortskämd när hon knappt grinar i vanliga fall. Så trött och ledsen mamma var ju bara förnamnet, man känner sig helt maktlös när man försöker med allt och ändå inte kan göra nåt. Magmassage?! det lät rå intressant, hur masserar man då? är det några speciella rörelser osv?



2009-08-03 @ 21:02:42
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Lina

Åh jätte gärna. :) Verkar rå intressant och kanon om det funkar också. Hatar verkligen den där känslan av maktlöshet, när det inte verkar finnas nåt man kan göra för att hjälpa sin lilla bebis :(

2009-08-03 @ 21:24:35
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0