Seg dag

Jag har inte ens tagit av mig pjamasbyxorna idag..
Sprattlarn har fått ordentliga kläder på kroppen och nu är de av igen och hon sussar.
Denna dagen har varit så seg, det har regnat hela dagen och jag har inte haft något att göra.
Segt, segare, segast!
Lördag som det är och allt så funderade jag en stund på att kika lite på tv, men efter en kik på tv.nu så insåg jag att det bara gick en sak jag kunde tänka mig att se och det hade redan börjat, då gav jag upp den idén.

Varm choklad och lite Scraping kanske?

Beställde, påtal om scrap, lite fler bilder igår, fick 50 gratis så är nöjd!
Synd bara att det kommer dröja till Onsdag, minst, innan de är här.
Typiskt att det ska vara helg..
Ja jag vet! Skäll inte på mig ni stackare som jobbar, jag förstår att ni gillar helgen. 
Men jag märker ändå ingen skillnad på helg eller vardag förutom att det finns nada att göra på helgen när man har liten jämfört med på veckan.

Ska kila in på någon rolig sida på nätet och beställa blommor till min scraping.
Tjing!



Jag vid ungefär denna tiden förra året.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jepp jag fick alla men inte alla har dykt upp i Gift boxen..

Nåja det kommer :)

Jag tror det mesta kom med men jag ska kolla igen där så jag får se vad som behövs för att få min sista ribbon från det där :)

Haha vilket liv man har :)

2009-08-15 @ 22:34:40
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh tack :D

Ja det var skönt att få det överstökat har velat göra bort den där fotograferingen ett tag nu. :)



Åh ett års korten, ja det kommer gå fort, känns som tiden bara rusar iväg, snart är lillan min två månader TVÅ månader sjukt! :)



Ja det är verkligen jätte mys stund. Idag har vi dock inte hunnit med eftermiddags massagen. :S haft en massa besök å så.



Och ja visst är det lite degiga helger. Samtidigt är det skönt med lite lugn och ro samtidigt som jag är rastlös, är en person som gillar när det är lite fart och fläkt. :P

2009-08-15 @ 23:10:33
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0